Document Hub

De enige centrale én veilige plek voor klantdossiers in de accountancy

  • Nooit meer documenten zoeken
  • Nooit meer dossiers migreren
  • Nooit meer eindeloos implementeren
  • Nooit meer zorgen over veiligheid
Boek gratis demo
tarieven qwoater
logo qwoater

Document Hub

De enige centrale én veilige plek voor klantdossiers in de accountancy

Vanaf € 9,75 per samenstelpraktijk-dossier per jaar!

  • Nooit meer documenten zoeken
  • Nooit meer dossiers migreren
  • Nooit meer eindeloos implementeren
  • Nooit meer zorgen over veiligheid

Dit is de Document Hub

De documenten uit je klantdossiers staan verspreid over je samenstelprogramma, e-mail, CRM- en practice management-systeem. Alles bij elkaar zoeken is – laten we eerlijk zijn – een rotklus. En wat de laatste versie is? Dat is onzeker, dus vraag je het voor de zóveelste keer na bij je collega.

Ondertussen voelt het switchen naar een nieuwe applicatie als het beklimmen van Mount Everest: al die documenten verzamelen en overzetten is een loodzware tocht.

Kan dat niet slimmer? Tuurlijk wel!

Met de Document Hub breng je jouw klantdossiers voor eens en voor altijd op orde.

Liever luisteren dan lezen?

In accountancypodcast Uurtje Factuurtje vertelt Ernesto je alles over de Document Hub.

relaxed

Zo werkt het

Sla al jouw documenten centraal op in onze veilige Hub en koppel deze vervolgens aan de applicaties waar jij mee werkt. Zo zijn jouw documenten in de kern altijd veilig, toegankelijk en werk je met klanten en collega’s aan één juiste versie – ongeacht wat er omheen gebeurt.

Een nieuwe documentapplicatie? Geen irritante migratie, maar lekker makkelijk koppelen. Aangescherpte privacy- en securitywetgeving, zoals de NIS2? Jij zit al goed met SOC 2 Type II-beveiliging. Samenwerken met een nieuwe partij? Geen probleem, want jouw documenthuishouding is tiptop in orde. 

Kortom: slimme accountants kiezen voor de Document Hub! Ontdek de voordelen op deze pagina.

Dit is de Document Hub

De documenten uit je klantdossiers staan verspreid over je samenstelprogramma, e-mail, CRM- en practice management-systeem. Alles bij elkaar zoeken is – laten we eerlijk zijn – een rotklus. En wat de laatste versie is? Dat is onzeker, dus vraag je het voor de zóveelste keer na bij je collega.

Ondertussen voelt het switchen naar een nieuwe applicatie als het beklimmen van Mount Everest: al die documenten verzamelen en overzetten is een loodzware tocht.

Kan dat niet slimmer? Tuurlijk wel!

Met de Document Hub breng je jouw klantdossiers voor eens en voor altijd op orde.

Liever luisteren
dan lezen?

In accountancypodcast Uurtje Factuurtje vertelt Ernesto je alles over de Document Hub.

Zo werkt het

Sla al jouw documenten centraal op in onze veilige Hub en koppel deze vervolgens aan de applicaties waar jij mee werkt. Zo zijn jouw documenten in de kern altijd veilig, toegankelijk en werk je met klanten en collega’s aan één juist versie – ongeacht wat er omheen gebeurt.

Een nieuwe documentapplicatie? Geen irritante migratie, maar lekker makkelijk koppelen. Aangescherpte privacy- en securitywetgeving, zoals de NIS2? Jij zit al goed met SOC 2 Type II-beveiliging. Samenwerken met een nieuwe partij? Geen probleem, want jouw documenthuishouding is tiptop in orde. 

Kortom: slimme accountants kiezen voor de Document Hub!

Ontdek de voordelen op deze pagina.

relaxed

Document Hub vs. traditioneel DMS

We horen het je haast denken: is het dan niet gewoon een DMS? Nee - de Document Hub is veel meer dan dat! We zetten de verschillen voor je op een rij. 

Document Hub

DMS

  • Centraliseer je klantdocumenten en koppel makkelijk aan jouw applicaties
  • Documentopslag in een afgesloten en complex systeem
  • Speciaal ontwikkeld voor de accountancy met specifieke functionaliteit
  • Generieke oplossing voor allerlei branches met dure, ongebruikte functionaliteit
  • Volledig ingericht voor jouw kantoor en meteen aan de slag
  • Tijdrovende en kostbare implementatie van weken tot maanden met veel maatwerk
  • Past naadloos in jouw bestaande online IT-landschap
  • Past vaak nét niet waardoor documenten alsnog verspreid worden opgeslagen
  • Koppelingen worden voor je gemaakt én automatisch geüpdatet
  • Koppelingen en integraties moet je zelf ontwikkelen en onderhouden
  • Gericht op slim en veilig samenwerken in de hele branche
  • Enkel gericht op intern gebruik binnen jouw kantoor en niet op samenwerking
  • Veilig en vertrouwelijk tot in de haarvaten met SOC 2 Type II-certificatie
  • Complexe inrichting maakt security en vertrouwelijkheid kostbaar en niet te garanderen
  • Nieuwe features en doorontwikkeling zijn altijd gericht op jouw branche 
  • Prijzige consultancy nodig voor nieuwe features en doorontwikkeling

Meer weten over de Document Hub?

Document Hub vs.
traditioneel DMS

We horen het je haast denken: is het dan niet gewoon een DMS? Nee - de Document Hub is veel meer dan dat! We zetten de verschillen voor je op een rij. 

  • Document Hub
  • DMS
  • Centraliseer je klantdocumenten en koppel makkelijk aan jouw applicaties
  • Documentopslag in een afgesloten en complex systeem
  • Speciaal ontwikkeld voor de accountancy met specifieke functionaliteit
  • Generieke oplossing voor allerlei branches met dure, ongebruikte functionaliteit
  • Volledig ingericht voor jouw kantoor en meteen aan de slag
  • Tijdrovende implementatie van weken tot zelfs maanden die vraagt om veel maatwerk
  • Past naadloos in jouw bestaande online IT-landschap
  • Tijdrovende en kostbare implementatie van weken tot maanden met veel maatwerk
  • Koppelingen worden voor je gemaakt én automatisch geüpdatet
  • Koppelingen en integraties moet je zelf ontwikkelen en onderhouden
  • Gericht op slim en veilig samenwerken in de hele branche
  • Enkel gericht op intern gebruik binnen jouw kantoor en niet op samenwerking
  • Veilig en vertrouwelijk tot in de haarvaten met SOC Type II-certificatie
  • Complexe inrichting maakt security en vertrouwelijkheid kostbaar en niet te garanderen
  • Nieuwe features en doorontwikkeling zijn altijd gericht op jouw branche 
  • Prijzige consultancy nodig voor nieuwe features en doorontwikkeling

Meer weten over de Document Hub?

Zo maakt het jouw werk makkelijker

  • Al jouw klantdossiers centraal en veilig in de cloud, zodat je er op ieder moment bij kunt
  • Staak je eeuwige zoektocht en werk samen met collega's en klanten aan één juiste versie
  • Koppel de Document Hub in no-time aan applicaties waar jij al mee werkt
  • Wissel je van applicatie? Dan migreer je niks, maar plug je gewoon je nieuwe applicatie in
  • Speciaal ingericht voor jouw kantoor, dus meteen up-and-running
  • Nooit meer zorgen over de veiligheid van je dossiers dankzij onze SOC 2 Type II-certificering
  • Met complete audit trails zie je precies wie wanneer wat doet in de Document Hub
service support

Zo maakt het jouw werk makkelijker

  • Al jouw klantdossiers centraal en veilig in de cloud, zodat je er op ieder moment bij kunt
  • Staak je eeuwige zoektocht en werk samen met collega's en klanten aan één juiste versie
  • Koppel de Document Hub in no-time aan applicaties waar jij al mee werkt
  • Wissel je van applicatie? Dan migreer je niks, maar plug je gewoon je nieuwe applicatie in
  • Speciaal ingericht voor jouw kantoor, dus meteen up-and-running
  • Nooit meer zorgen over de veiligheid van je dossiers dankzij onze SOC 2 Type II-certificering
  • Met complete audit trails zie je precies wie wanneer wat doet in de Document Hub
service support

Zij gingen je al voor

Zij gingen je al voor

Unieke features

  • 100% cloud-based en makkelijk te koppelen dankzij API’s
  • Geen zorgen meer over strenge wetgeving rond privacygevoelige informatie
  • Bewerk documenten rechtstreeks vanuit Word, Excel of jouw gewenste applicatie
  • Deel documenten veilig (tijdelijk) met klanten, zonder je e-mail te gebruiken
  • Alles staat al klaar voor gebruik én wij zetten je dossiers over
  • Applicatie-onafhankelijk, dus nooit meer bang voor een vendor lock-in
  • Snelle en sterke support telefonisch en via ons eigen hulpdeskportaal

Unieke features

  • 100% cloud-based en makkelijk te koppelen dankzij API’s
  • Geen zorgen meer over strenge wetgeving rond privacygevoelige informatie
  • Bewerk documenten rechtstreeks vanuit Word, Excel of jouw gewenste applicatie
  • Deel documenten veilig (tijdelijk) met klanten, zonder je e-mail te gebruiken
  • Alles staat al klaar voor gebruik én wij zetten je dossiers over
  • Applicatie-onafhankelijk, dus nooit meer bang voor een vendor lock-in
  • Snelle en sterke support telefonisch en via ons eigen hulpdeskportaal

Koppel eenvoudig met jouw applicatie

Log in op de Document Hub via onze eigen applicatie óf koppel met een andere applicatie uit de accountancy. Staat jouw applicatie er nog niet tussen? Laat het ons weten!

Qwoater Direct
hix
loket.nl
tess
daywize
silverfin
afas software
documentenbox

Koppel eenvoudig met jouw applicatie

Log in op de Document Hub via onze eigen applicatie óf koppel met een andere applicatie uit de accountancy. Staat jouw applicatie er nog niet tussen? Laat het ons weten!

Qwoater Direct Hix
Loket.nl TESS
integraties daywize silverfin
integraties documentenbox afas software

Boek een demo

Meer weten over de Document Hub? Of heb je specifieke vragen over jouw situatie? Boek een demo!

In drie kwartier nemen we je online mee in onze oplossing en beantwoorden we je vragen!

Boek gratis demo
tarieven qwoater

Direct contact?

T. 013-3031605
E. info@qwoater.nl

tarieven qwoater

Boek een demo

Meer weten over de Document Hub? Of heb je specifieke vragen over jouw situatie? Boek een demo!

In drie kwartier nemen we je online mee in onze oplossing en beantwoorden we je vragen!

Direct contact?

T. 013-3031605
E. info@qwoater.nl